nått randooom

Visste du....

att jag vill ha - nya kläder
att min senaste puss -  var i tisdags
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - ofta
att jag inte gillar - när folk smaskar
att jag avskyr när folk startar - rykten
att kärlek är - bra sometimes

att jag gillar att - vara med mina vännor

att jag alltid kommer att - vara rädd för hundar
att jag är hemligt förälskad i - diig
att sist jag grät var - nån vecka sen typ
att min mobiltelefon är - sjukt dålig
att när jag vaknar på morgonen - är jag trött
att innan jag går och lägger mig - tänker jag
att idag har jag - nyss klivit upp
att jag just nu tänker på - vad jag ska göra idag
att i morgon kommer jag - sova eller nått
att jag hoppas - att d blir sommar snart

.

Har du:
Någon som förstår dig? - jo
Någon som du saknar? - jaråå
Någon som du hatar? - kanske
Vem kramade dig senast? - min bror

Vem pussade dig senast? - sofia

Vem ringde dig senast? - pappa
Vem ringde du senast? - mamma

Vem var hemma hos dig senast? - hanna
Vem var du hemma hos senast? - hanna
Har du några kärleksproblem? - inte nu:)
Har du pratat med någon idag? - ja 
Har du gråtit idag? - näe
Har du skrattat idag? - yees

.

Jag:
Är singel? - aa
Svär ofta? - yesman
Sjunger i duschen? - händer
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - asså njaa
Skrattar åt dina egna skämt? - all the time
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - jaa

.

 

Har du:

piercingar? - öronen
Syskon? - 3
Jobb? - nej
För många vänner? - nope
Rymt hemifrån? - när jag va liten;)
Färgat håret? - ja!
Bra självförtroende? - nää
Sagt "jag älskar dig" till någon? - aa
Varit kär? - jo
Gjort något olagligt? - yees:) 
Somnat i skolan? - halvt 
brutit ett ben? - nope
Tappat bort mig i min hemstad? - när ja va liten kanske
Sett en fallande stjärna och önskat? - jarå
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - jaa
Smugit ut utan lov? - tror d
En hemlighet som ingen annan vet? - ja
Sovit en hel dag? - ungefär
Somnat gråtande? - a.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - ja
Blivit generad inför folk? -ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - ja
Ätit musslor? - tror inte d
Varit på en festival? - joo
Haft ett förhållande i under en månad? - ao
Blivit kallad player? - näe
Färgat ditt hår svart? - nej, men ville när jag va liten..

.

Vad:

Längtar du till mest just nu? - sommar
Ska du göra i helgen? - vet faktiskt inte
Har du för kläder på dig? - pyamas
Gjorde du igår? - typ sov
Ska du göra i sommar? - leva livet
Åt du senast? - köttfärssås & spagetti
Har du för mobil? - samsung-.-
Vad köpte du senast? - vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0