Dag 1 : ett bra minne

KLASSRESAN I 6an:
Först så åkte vi med bussen till övik och var där och badade, jag glömde shortsen hemma så jag lånade av Rebecka. Efter det for vi till genefornby eftersom det var där vi skulle sova. När vi komme dit så visade några tanter oss vart vi skulle sova och det var i någon random lada med döda djur utanför. Vi åt middag klockan 19.00 och efter det körde vi klädpoker och jag vann.:D Eller en gång iaf. Efter det så gick massa ut och då tjuvade jag, Fanny, Frida, Hanna och Joel massa chips och dricka (vira blå tira) av massa.:] Sen så spinkade vi också på typ Linus(; hhahahaha.... Iaf vid 23.30 fick vi lov att sova, men ingen ville typ så vi gick upp till vägen där bussen hade kört in, fast då komme det någon förelder och då fick vi lov att gå in i ladan igen..(; Det var jääääävligt svårt att sova eftersom jag var nära på att frysa ihjäl..[: Vi vart väckta typ 7 och då lekte vi någon as konstig lek med ngra tanter, jag fick vara en gryta..-.- Sen åt vi lunch, sköt pil och jag smakade fisk som vi hade gjort själv! Klockan 14.00 gick bussen hem.

min fina sovplats!

djuren som hängde utanför..

Kommentarer
Postat av: fanny

sv:åååhh saknar!

2011-05-23 @ 21:06:31
URL: http://fantaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0