trååk

Jag lyssnar på: musik just nu!

Jag pratar: ibland;)

Jag tycker om: mycke

Jag avskyr när folk:
Äger mig


Min första vän hette
: Jonathan

Kärlek är: kärlek

När jag borstar tänderna:
så gör jag det.

När jag lagar mat:
blir det alltid gott!

Jag tänder på:
dejjj:)

Det sexigaste yrket är:
nog kul att jobba med;)

Jag är rädd för:
allt!

Den värsta känslan är:
mycket

Den bästa känslan är:
kuung:)

Jag är bäst på:
att vara mig själv

Jag är sämst på:
ingeet?

Om jag va ett djur skulle jag vara:
cool

Om jag vore ett redskap skulle jag vara:
en hammare

Jag kommer alltid att vara:
bäst!

Det finaste som finns är:
mina nära och kära!

I sommar: Ska ja leva livet;)

Jag kan: Myckee

Jag kan inte:
stå på händer

När jag vill tänka går jag: och lägger mig i sängen  

När jag bakar så bakar jag:
alltid så att det blir gott!;)

Min mobiltelefon är:
i huset, tror ja

När jag vaknar på morgonen:
vill jag egentligen sova mer

Innan jag går och lägger mig: duschar jag

Just nu tänker jag på att:
jag måste göra läxa..

Idag har jag:
varit på skolan

Ikväll ska jag:
förmodligen göra läxa

Imorgon kommer jag
: vara glad;)

Jag vill verkligen:
ha sommarlov NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0