Onsdag

Ahej.
Har nyss ätit middag. Skolan idag var vell sädär, drygt på alla lektioner kan jag lova.. Först hade vi fysik, kan ju bara säga att jag är bäst på det. Efter det engelska, och då vare ngn gubbe som kollade på oss. Senså hade vi hål, och egentligen skulle jag ha musikprov men lärarens barn var sjuk, så det var verkligen asbra. Fick hål och allt. Kungligt:] Till lunch vare ngt äckligt, ris och typ kött med svarta grönsaker..:o Efter lunchen hade vi idrott, skridskor, ramlade två gånger. Trodde jag fick järnskakning(y) Suukt duktig påre kjl. Sen var det matte, och då var Renata ngn stanns så vi hade Magnus istället. Sist på dagen var det e-val, bild. Och jag hade sjukt tråkigt då så jag gjorde ngt random och doppade händerna i färg.
Nu ska jag snart ut till kaninerna, måste kolla en sak..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0