Onsdag

Tjenatjena!
Dagen på skolan har faktiskt varit bra, vi hade fysik, engelska, hål, musik och då hade jag prov, gick faktiskt ganska bra, fick typ 2/3 på allt nästan:]  sen hade jag lunch, ovanligt god mat faktiskt. Efter det hade vi idrott och då var vi i stantors, jag åkte madrass med Frida och Ludwig:) Fast jag hade inga täckbyxor på mig så jag vart as blöt! Så jag frös resten av dagen.. Iaf så hade vi matte efter det, men jag och Frida pratade så mycke så jag fick lov att flytta..:( Sist på dagen hade jag e-val och då pallade jag inte göra så mycket, gjorde klart min handbild. Haha omg.. Btw, Ida hade mobilen en stund av dagen så hon tog en massa kort :D Fast Frida tog också ngra, OCH jag såklart;)


































Kommentarer
Postat av: idaaaaa

Jag är gryyyymt bra på att ta kort! :DD

2011-03-16 @ 16:54:45
URL: http://lilaidaandersson.blogg.se/
Postat av: Janibooii

fan tog inte bort alla bilder på mig :/..

2011-03-16 @ 18:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0