Min dag!

Tjaa!
Komme hem från alla klockan nio.. Först när jag komme till Hanna så var redan Fanny, Jonte och Jani där. Sen komme Petter, och då spelade vi uno, gick inge bra alls, + att alla fuskade, utom jag. Sen så gick vi ut och då gick vi på ok, för dom skulle köpa klubbor, jag får inte eftersom jag har godislöfte. Sen så tror jag att vi gick hem till Hanna, och hon försökte ta hål i Jontes öra.. Fast det gick ju som det gick;) Sen så for Petter på träning någon gång, men han komme tillbaka klockan sju. Vi for också och åt pizza på mallorca. Sen såg vi film, pratade (skrek) osv.. Pallar inte berätta i detaljer..;) Bjuder iaf på lite bilder!!






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0