hemma..

Dagen har varit vanlig. Vi hade fysik och det sög somvanligt. Asbra att vi snart ska börja med kemi iaf. Sen hade vi engelska och då skulle vi skriva fortsättningen av filmen, skrev ett ord.. Fast det var somtur inte bara jag som inte fattade ngt. Sen hade vi hål och efter hålet äre egentligen tänkt att vi ska ha musik, men det var inställt igen. Så då gick jag och Frida hem till mig och åt omelett och yougurt med köttbullar;) Sen så var hon höööög påvägen hem kjl! När vi komme tillbaka till skolan igen hade vi idrott, jag var inte med så jag fick skriva på ngt papper medans dom körde beeptest(?) och jag och My ska typ göra det på fredag, inte taggat alls.. Efter det hade vi matte, vi fick sluta tidigare eftersom Renata inte orkade ha oss längre, oups..;) Sen hade vi datakunskap och jag och Ludwig fick lov att gå ut och prata med lärarn..:o Nu ska jag snart äta middag sen göra läxa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0