Hemma från skolan

Heej.
Komme nyss hem från skolan, i början var dagen hur tråkig som helst, men det vart bättre senare. Vi hade först spanska och då gjorde vi glosorna, som jag hade glömt bort (som tur var, var inte jag den ända som hade det). Vi hade hörövningar också. Efter det var det matte, jag gjorde faktiskt asmycke, 18 tal, typ nyttrekord :D Sen var det teknik och då mobilbloggade jag jue, det var verkligen hur tråkigt som helst.. Sen vare lunch, sjukt äckligt, laxpytt och jag slamsade på somvanligt ;) Sen var det so, bara tråk.. Efter det bild, vi ritade ansikten (som förra gången) Det var iaf helt okejj. Förutom att jag vart misshandlad..:( ;) :) :( :) :):):):)  Sist på dagen hade vi biologi och det var astråkigt eftersom att nu har vi börjat med djur.. Efter skolan var jag nere i elev en stund sen gick jag hem. Ikväll blire att fara till farmor och farfar.
Pussen

hhhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0