Hanna, Fanny, Frida, Linnea och Petter.











Tog nästan inga bilder igår, för att min kamera sög..
Först så for vi till umeå klockan typ halv tio, när vi komme fram så gick vi runt och skulle shoppa, fast jag köpte inget, eller jag och Linnea köpte en present till Fanny.:) Sen så körde vi fortet och jag var på lag med Hanna och Petter, vi sög.;) Sen så for jag, Fanny, Hanna och Frida på kinaresturang, jag åt pizza eftersom jag hatar kinamat, fyfan! Sen så for vi på hemmakväll eftersom ngra skulle köpa godis, sen for vi på bion, haha gryym! Sen så när vi komme till busstationen så vare ngn asäcklig gubbe där, som knarkade..:o

Idag blire att fara till stan igen med mamma och Alva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0