Fredag

Hejj. Skoldagen var vell rätt okej, efter lunchen så sjöng en massa folk för Fanny som blir fjortis idaag, inlägget under. Det var typ det ända roliga.;) Provet gick inte så jätte bra, lärarn tog inte alla orden och hon tog typ bara dom som jag inte tränat på.. Ikväll blire förmodligen att vara med Hanna, Fanny och Frida tror jag. men nu ska jag kolla allting på datorn sen fixa fram pengar!
Btw, förlåt för dålig uppdatering igår men på kvällen for jag till Hanna och Fanny igen och tog ett till hål i örat!

fan vad jag längtar till sommaren..

Kommentarer
Postat av: jenny

Sv: det är jättesnyggt tkr jag! altså ha olika örhängen i varje hål :] ! Btw, grym design :D ♥

2011-03-25 @ 14:58:51
URL: http://lillaajjaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0