Ända gången jag har haft big ögon, det är på bilden!

Tjatja!
Dagen idag har varit hur kul som hälst! Det ända dåliga var att jag vart kallad storöga, fast egentligen har jag inte stora ögon..;) Näjmen, först hade vi svenska. Jag är på bokstav O eller ngt på pappergrejset. Senså hade vi eneglska, jag är alltid nervös på dom lektionerna. I HATE IT. Fick iaf asmke damp på Jani eftersom han tog massa bilder när jag inte var beredd(stavn?) Så då var jag sur på han hela dagen:] Sen hade vi matte, jag och Frida jobbade på riktigt bra kjl, nu ligger jag bara efter ca: 20 sidor, men det är lungt vi jobbar jävel imorgon oxå! Efter det hade vi lunch, men det var äckel mat så jag, Frida och Tobias gick på affären och köpte glass;) Sen så satt vi på skolan och åt det, frästade ALLA som gick förbi:] Sen hade vi spanska, den lektionen gick faktiskt sjukt snabbt, så det var ju bra. Sen hade vi typ litet hål och då gjorde vi en massa, kul somvanligt, förutom att jag bröt ryggen:] Och efter det vare fysik, hate it gånger 1000.. Fast jag och Frida satt och skrev på våran dialog som vi har hållit på med ett tag! Sen så hade vi so, haha galet kul kjl! Frida var såååååååååååhäääär hög, skrattade jävel kjl!:] Hhihiihih, efter skolan var jag med Fanny, Frida och Hanna och vi var hos Hanna, typ pratade. :D Något som däremot är asdåligt med dagen är att jag har börjat kolla med ögonen i kors, och alla bah; om du håller på sådär kommer dom att fastna. Och om det händer då tar jag ju självmord på riktigt!

Kommentarer
Postat av: rono

det är bara påhitt att ögonen kan fastna :p

2011-03-15 @ 19:24:01
URL: http://ronoslife.blogg.se/
Postat av: Felicia

Ögonen kommer inte att fastna haha :P



sv; Tack så mycket :)!

2011-03-15 @ 21:32:34
URL: http://felicialangstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0