Sommar!

Sista vanliga skoldagen idag, och den var fett slapp. Vi behövde inte ha ngn musik och då körde vi vattenkrig fast jag och Linnea var som inte med på det:] Fast sen körde jag vattenkrig med Ludde och Jonte, eller a dom fick damp.(a) Vi körde vattenbränboll på idrotten, hållde på dö för att det var så varmt..:o Nu ska jag fixa fram min lilla kamera till imorgon eftersom jag vill ha lite bilder från bränbollsturneringen som är imorrn! Våran klass ska möta 7a och 8a, vi kommer ÄGA. Efter middagen ska jag vara med Hanna och vi skulle typ köpa glass och steeka på udden eller ngt! såhär ser resten av min skola i 7an ut!
Torsdag -
FM - vanlig skola. EM- bränbollsturnering, vi ska ha pyamas på oss:]
Fredag - Vanlig skola/städa och sen på EM äre dansuppvisning.
HELG
Måndag -
FM - städa. EM - lillamaran..
Tisdag - skolavslutning på typ bruket(?)


Kommentarer
Postat av: ida

btw, snälla sötnos, spela matchen på fredag?!

2011-06-08 @ 19:17:49
URL: http://lilaidaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0