kommer bli dålig uppdatering

orkar fan inte fara på någon klass kväll, mamma kan ändå inte fara så.:]
Imorgon ska jag fara till kyrkan och se när mellanstadiet har avslutning, kommer bli sjukt roligt när dom börjar hög, fast? Kommer störa mig på vissa personer men a :] Sen efter deras skolavslutning så ska jag vara med Carro och Ottilia. Sen blire hem och packa eftersom jag far ju till turkiet på torsdag. Kommer vara där i en vecka så vi kommer hem på torsdagen och då kommer jag förmodligen inte orka skriva. På fredag är det midsommar och då ska våran familj till granskär och fira med en massa folk, vi sover där i husvagnen till antingen lördag eller söndag. men skriver iaf imorgon när jag har varit med Carro och Ottilia. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0