Granskär!

FÖRLÅT! har inte skrivit på typ tre dagar, men jag har inte kunnat logga in..:o Ska iaf berätta lite om igår&idag. Igår så var jag med Hanna efter lunchen och vi köpte glass och stekte på udden:] Klockan 16.00 drog jag till mormor eftersom vi skulle äta där. Vid 19.30 drog jag, Hanna, Fanny och Jonte ner till granskär, Hannas stuga. När vi komme dit satte vi oss i husvagnen och väntade på Frida. När hon komme badade vi badtunna och liitee i havet, eller jag doppade bara fötterna men:] Sen när vi gick upp så grillade vi korv och pratade osvosv. Sen gick vi in i husvagnen igen vid typ 02.00 och då vart det kaos, jag och Hanna försökte att sova men det gick ju inte bäst eftersom Fanny, Frida och Jonte var helt jävla galna.. haha fanny och frida komme på smeknamn på alla,
Fanny - björn
Frida - björn
Jag - spindel
Hanna - Åsna
Jonte - ekorre
Vid 04.30 somnade jag iaf och jag vettefan när dom andra somnade:] Imorse vaknade vi 11.30 och då chillade vi ett tag sen städade vi husvagnen. Efter det åt vi vofflor och sen for vi hem till Robban igen.
nu lite fina bilder från igår/natt.













fin ego bild:]










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0