.

NÅGON SOM

 

några som förstår dig: många
någon som du saknar: amanda, josefin, agnes, julia osv.
något som du längtar efter: skara!
någon som du hatar: typ ingen

VEM

vem kramade dig senast: melvin
vem pussade dig senast: melvin
vem ringde dig senast: fanny
vem ringde du senast: mamma
vem var hemma hos dig senast; Hilja
vem var du hemma hos senast: Hilja, Ebba, Ludwig och Kenneth


HAR DU

har du några kärleksproblem: nje
har du ätit något idag: ah
har du pratat med någon idag: hah ja
har du gråtit idag: näe
har du skrattat idag: ja
har du glasögon/linser: nej

har du piercingar: har haft i öronen
har du syskon: ja
har du pojk/flickvän: nej
har du jobb: nej
har du för många vänner: nej
har du rymt hemifrån: nja

har du färgat håret: ja
har du bra självförtroende: NEJ

har du sagt "jag älskar dig" till någon: ja
har du varit kär: ja

har du gjort något olagligt: ja
har du somnat i skolan: inte riktigt
har du brutit ett ben: nej

har du tappat bort mig i min hemstad: typ när jag var liten
har du gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
har du smugit ut utan lov: ja
har du ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
har du en hemlighet som ingen vet: ja
har du varit på en blind date: nope
har du sovit en hel dag: njea
har du somnat gråtande: ja

BRUKAR DU

brukar du titta dig själv i spegeln: ja
brukar du ha ångest: ja
brukar du drömma mardrömmar: händer
brukar du klä dig i svart: jadå
brukar du hata folk: nej
brukar du lita på folk: ja

SISTA PERSONEN SOM


sista personen som skrev ett sms åt dig: sara
sista personen som du sov hos?: hannas stuga
sista personen som fick dig att gråta: vetinte
sista personen skrek på dig: Melvin;)
sista personen som skrev till dig på msn: tim
sista personen som skrattade med dig: alva
sista personen som prata med dig: anders
sista personen som åt med dig: familjen
sista personen som pratade i telefon med dig: mamma
sista personen som gjorde dig glad: vetint


JAG

jag är singel: ja
jag saknar någon just nu: ja
jag är rädd för att bli övergiven: ah
jag sjunger i duschen: ibland:]

jag är en morgonperson: nejj
jag skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: självklarrrt
jag är du kär i kärleken: va?
jag skrattar åt mina egna skämt: ofc
jag vill ha barn: senare kanske
jag skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0