Lidköping 2011

Nu har jag äntligen fått över bilderna, nästan 1000 st..:]
här kommer iaf mina 9 dagar i bilder:


eftersom min morbror har vunnit 100 000 kr trodde mamma att hon kunde:]

Det regnade nästan hela tiden..


Såhär såg det ut i huset vi bodde i:










ÄVENTYRSLANDET:









Det där var inte läskigt alls inte...:]


jag hatar sniglarna som är en dm långa, urs!

vart inte så många bilder från skarasommarland men här är några:













Övrigt från huset osv:










Dom skulle göra min fjortismin:]



















JAG OCH ALVA KÖPTE RÄTT TUFFA BYXOR:]



JAG ÄR BÄST PÅ KLÄTRA I TRÄD!





kommer bilder senare på det jag har köpt:)

Kommentarer
Postat av: fanny

jaaa.ingen bild på zonny..:(

2011-07-28 @ 00:46:57
URL: http://fantaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0