Ung utan pung

Hej, skolan idag var ganska kul. Det började med fysik efter det engelska, sen hål. Dom flesta hade musik efter hålet, men jag och ngra till fick ha låååångt hål ist. Sen lunch, typ gott, paella.(stavning?) Efter lunchen hade vi idrott, sen komme jag och Frida lite sent, men vi sprang ikapp dom eftersom vi var ute och gick. Vi hade bara idrott i 20 min eftersom sen skulle vi gå och se teater, ung utan pung, puss och snusk och den var rolig:] Sen när vi komme tillbaka från den var klockan halv tre och då hade jag e-val, bild assåå. Ritade klart min bild, äntligen!
Nu sitter jag iaf här och äter vindruvor och snart blire nog middag, efter middan ska jag och Hanna fara på badhuset och se när Fanny&Frida badar, jag kan tyvärr inte eftersom jag hittar inte mina badkläder..

Kommentarer
Postat av: annsoh



Vad kul att du är med i dagensblogg! :)

lycka till & fortsätt följa min blogg

http://annsoh.blogg.se

2011-02-23 @ 17:22:02
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0