Torsdag

Hej. Komme hem från skolan för ett tag sedan. Sitter och duuunkar musik nu:)
Skolan idag var rätt vanlig, först hade vi spanska och satt jag mest och pratade med Nino, Felix och Pontus. Sen hade vi matte, och det gick OVANLIGT bra, läraren hatade mig inte, som hon alltid annars gör, så det var ju bra. Sen så hade vi teknik, sög. Till lunch vare gröt, inte gott alls. Efter det så hade vi so, vi gör någonting med europa, kommer att ha prov på det sen någon gång, och det kommer förmodligen inte alls gå bra... Efter det var det iaf bild och då skulle vi typ prata om det tråkiga som vi har gjort i flera veckor. Sist på dagen hade vi biologi, vi såg någon askonstig film, sjukt tråkig, och fattade inget heller.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har ingen läxa till imorogon men tror att jag ska göra lite matte, så läraren fortsätter ääälskaa meej(a) Ska också göra svenska.. Härligt att det är fredag imorgon kjl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0