Taggad på helgen!


Heej. Skolan idag var helt okej, tills på slutet av dagen..-.- Då ngra kasstade dricka osv på mig..;o
Så jag gick hem tidigare för att duscha + att jag hade ''ont i huvudet''. Fast missade bara e-val och det är bild, så missade inget viktigt iaf!:] Ska inte hända igen, lovar!
På idrotten idag hade vi iaf skridskor, rammlade inte en ända gång, men fötterna gick av!
Imorgon äre ju sista dagen av skolan den hära veckan, fett skönt. Dessutom är dagen inte speciellt jobbig imorgon heller. Vi har typ, teknik, matte, bild, biologi, so osch sånna där ämnen:] Sen efter skolan imorgon ska jag vara med My, eftersom jag ska spela in när hon sjunger *lägger kanske ut på bloggen då* sen på kvällen skulle jag typ vara med Fanny, Frida och Hanna.
På fredag kommer Josefin, Moa och Lee, så det blir gr8! :D

Kommentarer
Postat av: Josefin <3

Oja längtar super mkt :) <3

2011-02-10 @ 08:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0