Ring/smsa

Ahej!
Funderar på att börja fixa till min blogg lite eftersom den är riktigt snygg om jag ska va ärlig! Eller?:]
Men aja.
Skolan idag var helt okej (somvanligt). På bilden gjorde vi ngt askonstigt.. Fattade typ inget men det gick ganska bra ändå? (y) Sen på so såg vi film:) Och vi fick sluta 20 min tidigare, alltså slutade vi klockan två idag. Gryymt!
Dessutom har vi ingen läxa till imorgon, så det äger ju!
Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, är fett sugen på att åka skidor men det snöarjäääveel ute så ja..
Ring/smsa om ngn vill hitta på ngt ikväll!
073-8280924.

Kommentarer
Postat av: emma

kan göra en header till dig om du vill:)

2011-02-03 @ 16:22:08
URL: http://emmatjejen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0