Nu - färga håret

Hej.
Förlåt för dålig uppdatering, men igår var jag först med Hanna sen vid halv fem for jag hem och åt middag. Efter middan for jag te Carro och vi såg film och åt bj..:) Vi såg fycking åmål, eller en bit ifrån den iaf. Sen så komme pappa och hämta mig vid halv tio och då for jag till mamma för att hämta ngra saker, sen hem till pappa igen. När jag komme hem la jag mig och såg på ngn sjukt dålig film, sög verkligen. Sen så fick jag lov att gå upp halv tio i morse eftersom det var träning. Nu ska jag snart gå till mamma för hon ska äntligen färga mitt hår brunt! Vill egentligen ha blont hår, men nu har jag ju köpt brun hårfärg så..;] Kommer iaf före&efter bilder senare.

Kommentarer
Postat av: Idaa

SV: Varför tror alla att jag slutat? ;oo Jag har ba inte haft tid att träna, men sen när vi börjar träna ute så.. :]

2011-02-20 @ 14:23:42
URL: http://lilaidaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0