Friluftsdagen

Heej.
Just nu håller jag på baka, riktigt duktig kan jag lova! Råkade bara ta för mycket mjöl men annars gåre ju ganska bra. Idag så var det ju friluftsdag och först så var jag med Fanny och Regina i backen, åkte EN gång, med Felix och Pontus som hade gjort ngn asball grej att åka på, lång varen också:) Sen så gick vi och åt lunch, åt inget eftersom det var fisk..-.- Men då komme Hanna iaf, så det var ju greaat. Efter lunchen så gick jag, Hanna, Fanny, Regina, Kim, Pelle och Leo och spelade fotboll, grymt.;) Sen så slutade vi kvart över ett, men stannade tills tvåå. Sen då gick jag, Hanna, Fanny och Regina hem till Hanna och åt sen efterdet så gick Regina till bussen och vi till Fanny. Först pratade vi bara sen såg vi mio min mio. Eller en bit av den iaf.
Sitter vid bärbara just nu så har inga bilder, men ni får en bild på bästa sporten från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0