Fredag♥

Hej.
Sjukt skönt med helg, kanjaglova!
Idag slutade vi kvart i två, tur det för hade inte pallat ha fler lektioner!:] Fast ingen lektion var typ jobbig idag, vi hade livskunskap, so, idrott (var inte med, eftersom jag trodde det var ute. Men det var tydligen inne?), lunch, engelska (redovisade & det gick ganska bra, förutom att jag kollade ner i boken HELA tiden, fastän jag kunde det utantill..) sen sist på dagen svenska. Jag har bara två sidor kvar av boken som vi håller på att läsa.
Sen efter skolan gick jag hem till mamma (är hos mamma nu) för att det sista jag sa till henne i morse var:
LÄMNA NYCKELN EFTERSOM JAG GÅR HEM OCH SKA HÄMTA MIN KAMERA SOM JAG SKA HA IKVÄLL. men självklart så glömde min mamma det så jag fick cykla till hennes jobb och hämta den..-.- Nöthjärna.
(Förstår varför jag är så trög..) :( :] Hhaha men aja, ikväll ska jag ju somsagt på ug, kanske skriver när jag kommer hem, det beror på om jag ska till stan imorgon eller inte. Carro är lixom sjuk...:(
BTW, om jag inte svarar på sms eller ngt äre för att mobiljäveln har gått sönder.. Batteriet är borta och allt.


Kommentarer
Postat av: Ida Andersson

SV; Jävligt bra!

2011-02-04 @ 16:06:10
URL: http://lilaidaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0