Dryg fredag

Hej skolan idag var ganska dryg, vi hade ngt mattespel grejs, det sög iaf. Men bättre än so. Det slutade tio över tio och då var det idrott, så då gick vi till jenning och vi körde nån lek, det sög också.
Sen lunch, äckelmat som fan! Efter lunch var det engelska, inte kul. Sen sist svenska, då har vi börjat på något ordgrejs från A-Ö och jag gjorde A&B idag. Sen vecka 12 är det prov på det, kommer förmodligen inte gå bra alls, suger på ordkunskap(eller vad det heter?) ;] Dessutom fick jag inte igen min mobil förräns sista lektionen..-.- ;p
Egentligen var det tänkt att jag skulle fara på ug ikväll, men har ont i huvudet osv.. Så det blir tyvärr inte..:((
Så jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll..
Satan.

som kanske syns, måste färga håret snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0