and i'm so lost without you

Tjotjo!
Skolan var chill, började med att vi hade sovmorgon till 09:15 och då hade vi so, vi har bytt platser..-.- Sen så hade vi idrott och det var kuljul, brännboll :D efter det hade vi lunch, sen engelska, chilldill. Sen svenska och då läste läraren hela tiden + att vi lekte en lek.:] Efter skolan gick jag hem och var duktig flicka, var barnvakt till Melvin och städade mitt rum som såg förgävligt ut..
Ikväll blire att vara hemma, tror jag ska ut och springa. Dessutom kommer pappa hem från turkland också. Taggar iaf morgondagen, först stan med mamma och Alva sen så stannar jag i stan tills Fanny, Hanna (kanske fler) kommer, för då blire kulturnatta!

VAD HÄNDE!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0