Torsdag

Dagen idag var sådär.. Spanska, kommer inte ihåg vad vi gjorde;) Sen hade vi matte, det sööööög.. Efter det hade vi teknik, och jag vart asmobbad.. Det gick inte bra heller, vi ska bygga en bro och då fick man inte såga brädorna i mitten, men det råkade jag göra så jag fick lov att ta nya.. Till lunch var det pannkaka, jag åt med Ludwig, Fredrik och Isak s, hahahahahhahah. Sen vare tänkt att vi skulle ha so, men våran lärare komme inte så att vi fick hål, fast jag hade hellre haft lektion, det var INTE kul, jag typ satt på en bänk..;) Sen hade vi bild, var vell okej, men alla var typ arga :o Sist på dagen hade vi biologi, och det sög. Nu ska jag göra lite matte och engelska, sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0