Tisdag

Tjena!
Skolan idag var sådär, kul ibland och tråkig ibland;) var ju bra att vi fick sluta 13.45 ist för 15.10 iaf :D Först hade vi svenska och då var Isak sjuk så jag fick lov att jobba med Markus och Daniler ist, bara kuul, eller? Sen hade vi engelska och då ser vi film, tyvärr så har jag inte hängt med i filmen och på fredag ska vi kunna berätta om den, tror jag det var.. Efter det hade vi matte sen håål. Till lunch var det äckel mat, så jag åt ris med sås;) Efter det hade vi spanska sen sist på dagen fysik (vi fick sluta tidigare) och vi slapp so:n :D sen så stannade jag på skolan med några. Ikväll blire att göra massa läxa, fastän jag vet att det slutar med att jag inte gör det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0