Night flight

Heeej.
Igår var det ju nf, det var helt okej, typ som ug fast mycket större och fler folk. Vi träffade Mathilda där också. Men iaf ha jag inte så mycket att säga om det, påvägen hem var jag iaf sjukt trött, men det gick inte att sova eftersom att Petter pratade HELA tiden.. Sen så när jag gick hem så fastnade jag i en snöhög, haha snacka om panik jag fick!:( Komme iaf hem klockan två och då gick jag och la mig på dirren. Imorse vaknade jag vid tolv och då var jag assugen på att åka skidor, så då for jag vid halv två och gjorde det. Är riktigt jävla duktig på det kjl, blir till och med kallad Kalla..:] Ahmen nu ska jag snart gå och duscha, sen ikväll blire att vara med Hanna. ASHÄRLIGT MED LOV, KAN JAG LOVA.
Nu en bild på ngt som jag drack igår.

Fin stavning på slusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0