Min dag i bygdsiljum

Komme hem från bygdsiljum för ett tag sedan, dagen har varit helt okej. Roliit iaf. Sen så dog jag av skratt när det var några småtjejer som ramlade av liften och när en gubbe satte sig på ett bord så att det vältee..;) Senså träffade vi Sara&Alva, så då åkte vi svarta, STOLT att jag inte ramlade, det kallas g-r-y-m. På slutet så vare först tänkt att antingen jag, Ottilia eller Carro skulle åka med ngn random som också var i bygdsiljum men ingen av oss ville, så då skickade Sara sms till 118800, hon skrev såhär:
Vem ska åka med ann-sofie hem, Ottilia, Linn eller Carro?
SVARET:
Carolina, eftersom Ann-sofie känner sig trygg med henne än med Linn. Linn kan vara lite galen ibland, få för sig konstiga saker som Ann-sofie sedan behöver tjafsa med sin mor om, och både Ann-sofie och hennes mamma är trötta på att tjaffsa konstant om alla dessa begränsningar som uppstår då Linn alldeles för mycket plats. Men det säger ingenting om Linn hur Linn är som person, hon är ju en helt fantastisk människa, men funkar inte bland föreldrar.
Hahha klockren. Lite bilder från dagen:






Bloggar mer sen, då kommer jag skriva om alla dagarna på lovet:))

Kommentarer
Postat av: Anna you know

är det DIN kompis på första bilden? ;]

2011-03-12 @ 19:31:52
URL: http://annasandins.blogg.se/
Postat av: SARA :O

amen serriös:o ska jag komma och hugga ner dig med staven lr xD

2011-03-12 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0