4 nya hål i öronen!

Heej!
skolan var typ bara tråkig idag, på tekniken ska jag och Frida bygga en bro, haha kommer kanske inte gå bäst men?;) Efter skolan var jag iaf med Fanny och Hanna och Fanny tog hål i öronen på mig och Hanna, grym kjl!:o Jag tog 4 st, skulle egentligen ta 5 men jag skulle fara hem och mina öron typ sprack, kändes det som;) Gjorde ont som fan! Egentligen äre tänkt att jag ska fara till dom igen när jag har ätit men jag får typ inte för mamma eftersom jag måste träna till provet som jag har imorgon.. Menmen we'll see.

Kommentarer
Postat av: jenny

ojdå , nice! , skulle oxå vilja ha mera hål i öronen! ♥

2011-03-24 @ 18:08:23
URL: http://lillaajjaaag.blogg.se/
Postat av: jenny

Sv: Aa det förstår jag , men ska man va fin får man lida pin ? Men de är ju skitsnyggt med flera hål i öronen !! ♥

2011-03-24 @ 19:17:35
URL: http://lillaajjaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0