Onsdag

Hejsan. Dagen har vell varit sådär, till&från. Det började med kemi och då skulle vi labba, jag och Rebecka råkade ta fel vatten så då förstördes allt.;) Sen hade vi eng, vi hade vikarie och då blire ju alltid som det blir.. Denna gång kastadess en vattenballong runt i klassrummet! Sen hade vi hål och då hände inte mycket alls, sen musik och då såg vi film. Efter det hade vi lunch. Sen idrott, jag var på lag med Axel och tysken Axelle, vårat lag ÄGDE.:D Jag kommer sakna tyskarna när dom far..:( Sen hade vi matte och sist e-val (bild). Kan bara säga att jag gjorde världens finaste bild ;)
Nu blire snart att äta och sedan träning, när jag kommer hem blire förmodligen att göra en del av hemmaprovet i so som vi måste lämna in på fredag. Och lite matte.


Min finaaa bild. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0