Måndag-Tisdag

Måndag: Efter middan for jag och Hanna till stantors, där var Linnea och efter ett tag komme Ludwig och Linus. Sen for vi hem till min pappa, efter ett tag komme Emil. Och efter det till Hanna. Sen så komme Frida och Fanny och då gick vi på ok, fick låna 10 kr av Linus, tttaaacckk:) Sen så for jag typ till Ottilia vid 21.00 och då for hon, jag och Carro hem till mig. Vi pratade osvosv.
Tisdag: Vi vaknade vid 9.00, och då fixade vi oss lite sen såg vi nått avsnitt av big brother, efter det for vi till ika och köpte glass sen hem till Carro och såg paranormal activity 2. Den var faktiskt inte så jätte läskig som jag trodde. Ikväll har jag iaf ingen aning om vad jag ska göra.
Bildbomb från igår.




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0