1 april..

Vetinte vad jag ska säga om skolan idag, inte kul någonstanns. Alla var depp, jag vart depp. Vi hade först livskunskap och lärarna dampade på oss eftersom vi tydligen hade kränkt några vikarier som var på bilden igår! haha, så jävla töntiga.. Sen hade vi so, då satt jag och Linnö och pratade i tele med Emil och ngra andra från stockholm hela lektionen.:) Sen var det idrott, hälften av klassen ville köra innebandy, men typ inga tjejer ville det så vi fick göra vad vi ville, vi dansade, körde fotboll och låg på en madrass.. Sen var det lunch, det var typ gott, men jag var inge hungrig. Sen vart allt bara jobbigt, på engelskan såg vi film, som tur var! Sen sist hade vi svenska och då körde vi ngt spel, jag och Isak p skulle möta Maja och Malin, vi leeeeeeektee! När jag slutat gick jag till Jonte j och Emil, fast sen komme deras lärare så då gick jag till skåpen och pratade med ngra där..
Blir typ inget ug ikväll. Men nu ska jag kolla bloggar osvosv,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0